Fijne kapsalon met vriendelijke eigenaren. Ik laat hier regelmatig mijn wenkbrauwen epileren door Nael, altijd goed
Behandeling door 7•Wenkbrauwen - threaden
Nikki•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele vriendelijke kappers die altijd perfect knippen voor een goede prijs. Aanrader!
Styling door 2•Vrouwen knippen
Laura•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden
Behandeling door 7•Wenkbrauwen - threaden
Florine•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Had a great time and very satisfied with the service!
Behandeling door 7•Gezicht threaden
Laura•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Rude and absolutely unprofessional. The manicure chipped next day. The pedicure appointment was canceled as the salon decided they don’t provide it anymore, no apology for the inconvenience, no payment back, the manager is incredibly rude, raised voice while talking to me absolutely ignoring the fact they were wrong. Diabolical customer service.