Vandaag ben ik weer langs geweest voor een knipbeurt en ben opnieuw supertevreden. Er werd goed geluisterd naar wat ik wilde en het resultaat ziet er strak uit. Fijne sfeer, professionele service. Ik kom zeker terug.
Styling door 4•Mannen knippen
Maarten•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Quick and efficient, the result is great but the shampoo girl could be a bit softer with your scalp 😅 But overall a good experience, great price for Amsterdam
Styling door 3•Vrouwen knippen
Julia•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt; geen gepraat als dat niet op prijs wordt gesteld. Helemaal top.