Eindelijk iemand gevonden die het heel secuur doet en met een fantastisch resultaat. Echt heel blij mee. 🙏
Behandeling door Wimpers•Wimper permanent
Paulet•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastic experience always
Styling door 6•Mannen knippen
Ali•11 maanden geleden
Geverifieerde review
I went to this salon for a balayage, showing a clear photo of the result I wanted. Unfortunately, the experience was a disaster. The final color had nothing to do with what l asked for, and my hair was severely damaged during the process. I paid €300 for a result that made me cry instead of feel confident.
I contacted the salon immediately, but they refused to give me a refund and only offered a color correction - which was not an option anymore, considering the damage they had already caused.
Styling door 1•Balayage
Enache•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima knipbeurt, snelle service, vriendelijk personeel
Styling door 2•Vrouwen knippen
Aguienlea•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi gedaan, vriendelijk en behulpzaam, nam echt de tijd om het mooi te maken!