Erg fijne salon, leuke vriendelijke mensen. Mooi dat alle behandelingen, kleuren, knippen, nagels , wenkbrauwen op een adres kunnen plaatsvinden. Verwenmiddag!!
Highlights - heel hoofdToon alles…
Eline•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Yasmine is the best!!!! So happy with my lashes!!!
Behandeling door Wimpers•Wimperlifting
Bente•11 maanden geleden
Geverifieerde review
always a good haircut and service at this place
Styling door 5•Mannen knippen
Karim•11 maanden geleden
Geverifieerde review
always a good experience and nice service
Styling door 4•Mannen knippen
Karim•11 maanden geleden
Geverifieerde review
good haircut and nice service provided by this salon