We zijn inmiddels een aantal keren geweest om mijn zoon te laten knippen. We worden altijd keurig op tijd geholpen en hij loopt iedere keer weer blij de deur uit. Fijne service, vriendelijke sfeer en zeker een aanrader!
Styling door Kasito•Mannen knippen
BP•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Perfect
Styling door Molham•Mannen knippen
Amin•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Keurig geknipt.
Styling door Molham•Mannen knippen
Willem•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Beste kapper, Beste kapper, Beste kapper, Beste kapper,
Styling door Ahmad•Mannen knippen
Marwan•29 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden over deze kapper. Vriendelijk behandeld, prima geknipt, met veel aandacht.