Heel vriendelijk en professioneel. Ik kom zeker terug.
Kleuren - volledigToon alles…
LvR•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal goed!! Ik raad aan :)
Styling door Gandi•Mannen knippen
Math•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Top kapper, neemt de tijd en knip goed!!
Styling door Gandi•Mannen knippen
Henk•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn weer heel mooi bijgewerkt en geverft. Super service!
Behandeling door Gandi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Nadine•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Gandi heeft heel veel ervaring met het knippen van kleine kinderen. Hij neemt hun de angst en is heel invoelend - wij komen altijd naar hem, om ons kindjes te laten knippen en hun zien er altijd heel schattig uit!