Zo als altijd een super ervaring. Gandi luisterd heel goed naar jou wensen en heeft mijn haar super mooi geknipt. Het is altijd een vriendlijke sfeer en ik kan deze kapsalon aanraden.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Rabea•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Kwam hier voor een wenkbrauw behandeling, wilde ze laten shapen (threaden) en verven met henna. Man had nog nooit van henna gehoord maar gaf aan dat zijn verf minimaal twee maanden zou blijven zitten (hoe dan?). Zijn handen roken naar sigaretten en was niet heel klantgericht/vriendelijk en bezig met mijn wensen. Gaf aan dat hij zijn eigen manier hanteert en dat ik hem moest vertrouwen. Knipte mijn wenkbrauwen zonder te vragen bij en was zichtbaar geïrriteerd door mijn wensen/vragen.
Behandeling door Gandi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lisa•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Allemaal goed
Styling door Gandi•Baard trimmen en scheren
Coen•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer erg tevreden met mijn wenkbrauwen. Hiernaast ook erg vriendelijk geholpen.
Behandeling door Gandi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Eva•10 maanden geleden
Geverifieerde review
I am really happy with my haircut. Will be back again for sure :)