Vriendelijke man, knipt precies zoals je het van hem vraagt maar geeft ook advies als je daarom vraagt. Netjes gestyled na het knippen. Erg tevreden!
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Sabine•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kon last-minute terecht om mijn wenkbrauwen te laten doen voor een bruiloft. Fijne, professionele service en uiterst vriendelijk. Ontzettend bedankt, ik kom snel terug!
Behandeling door Gandi•Wenkbrauwen - threaden
Myrthe•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Very happy with my new haircut and a nice moment of self care, thank you!
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Natacha•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapper, geeft goed advies, heeft aandacht voor je en hij neemt de tijd om je goed te knippen. Zeer tevreden
Styling door Gandi•Mannen knippen
H•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was very impressed by the hair dresser! i will come back for sure because finally i found one in Amsterdam that understood exactly what i want in terms of highlights and cut.