Gundy is a very good and professional hairdresser!
Also he is very friendly person, I have visited him several times and always have a great service there.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Olga•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en professionele kapper, snel goede coupe geknipt . Geen frutsels en fratsen .
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Ria•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon goed
Styling door Gandi•Mannen knippen
Brano•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Welcoming environment - amazing haircut. I will definitely be back in the future