Ik ben super blij met het resultaat! Mijn wenkbrauwen zien er weer geweldig uit en Ghandi had veel geduld, was ontzettend vriendelijk en gaf veel extra advies! Hij nam zelfs de tijd om mijn haar te bekijken en advies te geven, ook al was dat niet onderdeel van mijn afspraak. Ik kom zeker terug! :)
Behandeling door Gandi•Wenkbrauwen - threaden
Tehany•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer deze kapper bezocht en ik ben zeer tevreden met het resultaat! Hij luisterde goed naar wat ik wilde en gaf deskundig advies. Ik verliet de salon met een goed gevoel en kom hier zeker terug. Een aanrader!"
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Wies•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very friendly and professional, totally worth it.
Styling door Gandi•Mannen knippen
Herlon•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel blij met mijn nieuwe kapsel, goed geknipt. Mijn nieuwe kapper gevonden in Amsterdam.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Michelle•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne ervaring. Was al tijden op zoek naar een goede kapper in de buurt die kinderen voor een redelijk bedrag goed kon knippen. Die heb ik nu dus gevonden. Hij knipt geweldig en is bovendien erg hartelijk. We komen zeker terug!