Fantastisch geknipt! Kende de zaak nog niet, maar kom hier zeker terug.
Styling door Gandi•Mannen knippen
Jelte•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne behandeling! De kapper begreep precies wat ik wilde. Hij heeft me heel mooi geknipt! Ik ga zeker terugkomen. Dit wordt mijn vaste kapper! En een heerlijke producten lijn. Ik heb een soort crème voor mijn haar gekocht. Ruikt super lekker!
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Nadine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden met het resultaat! Vriendelijke kapper die goed naar je wensen luistert. En absoluut niet duur. Ik kom zeker terug!
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Eva•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, vakkundig kapper. Vriendelijk en professioneel.
Styling door Gandi•Mannen knippen
Daan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima kapper, neemt de tijd voor je en geeft goede adviezen