Ik kom hier al jaren en keer op keer loop ik naar buiten met een kapsel wat goed zit! Er hangt ook altijd een goede sfeer. Binaz verstaat haar vak en levert daarom ook altijd kwaliteit!
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Permanent
Joy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en vriendelijk. Ik kom zeker terug om mijn haren weer te knippen.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Mannen knippen
Sam•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
het haar van mijn kinderen was heel mooi geknipt
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Jongens knippen
BHF•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
het haar van mijn kinderen was heel mooi geknipt
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Jongens knippen
BHF•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel snel en goed
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen