We zijn mooi geknipt, erg tevreden! We komen zeker weer terug. Vakkundig en kindvriendelijk.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
tania•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een goede ervaring gehad bij Kapsalon Medi!
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Ilayda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn kinderen worden vlot en netjes geknipt in een ontspannen setting.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•
Meisjes knippenToon alles…
Elma•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn op tijd aan de beurt, uitgebreid de tijd genomen om te vragen hoe ik het wil hebben daarna prachtig knipt.
Koffie aangeboden gekregen en een nette prijs afgerekend
Aanrader
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Jeannet•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen