Ben 1 keer geweest, goed geknipt, super blij met het eindresultaat. Luistert goed wat de klant wil.
Zeer tevreden, gezellig praatje en fijne sfeer in de salon. Bedankt Binnaz.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Maeva•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super snel en goed geknipt! Prima sfeer en Binnaz weet precies wat ze doet :) ik kom zeker terug.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Laqiesha•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zonder poespas
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Marjan•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en geïnteresseerd, snel geholpen. Goed met kinderen.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•
Mannen knippenToon alles…
Joost•3 maanden geleden
Geverifieerde review
altijd gezellig lekker wat drinken en gezellig kletsen
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen