The place is really nice, clean and stylish. Binnaz was really friendly and asked what sort of hairstyle I wanted, she was very good, efficient and professional. I will definitely come back!
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Carolina•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Snel en goed geknipt
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Marian•4 maanden geleden
Geverifieerde review
altijd gezellig en snel geholpen zoals altijd. en de haren weer strak.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Mannen knippen
Roy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
het was weer een goede knipbeurt in deze gezellige salon. ik kan iedereen een behandeling door Binnaz aanraden
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Wilmabolleman•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring, goede prijs verhouding
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Permanent