Kapsalon PrinsHeerlijk Reviews

Prinsenstraat 25 , Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
965 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Was eerste keer dat ik geholpen ben door Sharon , vond haar erg vriendelijk en aardig , en ben blij hoe m’n haar geknipt is !!! Heb een nieuwe kapster !!
It was my first time in this salon ! I passed by and decided to check if they had time to cut my hair ! It was easy , and Sharon was very friendly and spoke good English ! I was happy with my haircut and can reccomend this salon and Sharon to my friends !
Op aanbeveling van een vriendin een afspraak gemaakt bij kapsalon Prinsheerlijk. Wat een fijne salon! Shannon stelde me op mijn gemak en luisterde goed naar mijn wensen. Ze heeft mijn haar in model geknipt en gekleurd. Precies zoals ik graag wilde:) het is erg lastig om een kapper te vinden die naar je wensen luistert en het ook nog eens zo mooi en vakkundig uitvoert. Erg tevreden!
Altijd vriendelijk, knippen erg fijn ben altijd op tijd aan de beurt😃
Prima!!"
9
1
9
10
11
156
11