Was eerste keer dat ik geholpen ben door Sharon , vond haar erg vriendelijk en aardig , en ben blij hoe m’n haar geknipt is !!! Heb een nieuwe kapster !!
Mannen knippen
Andre•4 maanden geleden
Geverifieerde review
It was my first time in this salon ! I passed by and decided to check if they had time to cut my hair ! It was easy , and Sharon was very friendly and spoke good English ! I was happy with my haircut and can reccomend this salon and Sharon to my friends !
Mannen knippen
Jose•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Op aanbeveling van een vriendin een afspraak gemaakt bij kapsalon Prinsheerlijk. Wat een fijne salon! Shannon stelde me op mijn gemak en luisterde goed naar mijn wensen. Ze heeft mijn haar in model geknipt en gekleurd. Precies zoals ik graag wilde:) het is erg lastig om een kapper te vinden die naar je wensen luistert en het ook nog eens zo mooi en vakkundig uitvoert. Erg tevreden!
Vrouwen knippen
Wright•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk, knippen erg fijn ben altijd op tijd aan de beurt😃