Ik zat prinsheerlijk! Leuk contact met Shannon terwijl ze vakkundig aan de slag ging met kleuring en knipbeurt. Zeer tevreden over het resultaat en over de natuurlijke producten die bij Prinsheerlijk worden gebruikt. Ik ben zelfs van mijn pluizige haar af!
Vrouwen knippenToon alles…
Linda•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Deskundig personeel, goede sfeer en lekkere koffie met een glaasje slagroomt alles bijelkaar een feest.
Styling door Cynthia•
Kleuren - uitgroeiToon alles…
Sonja•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn haar valt heel natuurlijk. Ik hoef nu geen moeite meer te doen om mijn haar lekker in model te krijgen. Ik ben er echt heel blij mee. Bedankt Shannon!