Op zich goed model, maar lijkt geknipt met soort schaar die ook haar lijkt uit te dunnen... Terwijl ik al behoorlijk dun haar heb.
Het is misschien lastig om volume in haar te knippen, maar met een soort uitdunschaar om te modelleren lijkt dit niet te lukken
Highlights - heel hoofdToon alles…
Tanja•4 maanden geleden
Geverifieerde review
She is very nice
Styling door Cynthia•Vrouwen knippen
Marleen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn vaste kapster, Lisa, is vertrokken. Cynthia bleek een prima opvolgster. Knipte goed, was gezellig. Het is gewoon een professionele kapsalon zonder poespas.
Styling door Cynthia•Vrouwen knippen
Gemma•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke salon met vakkundige medewerkers. Gelegen in een gezellig straatje in Centrum Amsterdam, vlak bij de Jordaan.