Vriendelijke kapper met professionele salon en behandeling. Ik ben hier nu een aantal keer geweest en altijd erg tevreden naar huis gegaan :)
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Jasmijn•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Styling door Salon•Mannen knippen
Steven•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundige kapper met oog voor detail. En dat voor een schappelijke prijs!
Styling door Salon•Mannen knippen
Eppo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima snelle knipbeurt. Helemaal goed.
Styling door Salon•Mannen knippen
Sander•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zag er als overjarige hippie niet uit maar ik ben goed onder handen genomen. Nu is mijn familie snel tevreden maar ook ik vind dat ik prima ben geknipt. Ben blij met mijn koppie.