Gewoon een goede salon met vriendelijk personeel. En dat voor een mooie prijs. Zeker een aanrader!
Styling door Salon•Mannen knippen
Jörgen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
---
Styling door Salon•Mannen knippen
Bart•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, vlot en vriendelijk geprijsd.
Styling door Salon•Mannen knippen
harry•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lang gezocht naar een goede maar betaalbare kapper. Ik ben bereid om meer te betalen voor een kapper, maar ben altijd meer dan tevreden geweest met deze kapper, dus niet nodig.