Voor het eerst bij deze kapper en heel blij met het resultaat
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer slecht geknipt. Zonder haar nat te maken
Veel te snel, totaal niet zorgvuldig. En was alleen maar met uitdun schaar bezig.
Styling door Salon•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Knipt heel mooi en luistert precies naar wat je wilt! Hele fijne kapsalon en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga al ruim 3 jaar naar deze kapper en tot nu toe ben ik altijd heel tevreden!