Leuk gesprek gehad en veel aandacht voor of ik tevreden was over de knipbeurt.
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Salon•Mannen knippen
Maarten•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Kapsalon Venise werkt een man die 30 jaar zijn vak uitoefent. Hij is superaardig, en nam goed de tijd om mijn haar te knippen. Hij besteedde meer aandacht aan het knippen dan ik gewend was, dus ik ga zeker vaker naar deze kapper.