Agnes heeft me super geknipt! Erg blij met het resultaat. Verder is het er schoon en coronaproof.
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Alexandra•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ervaring
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Hannah•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
zus en zo is een kleinschalige huiskamer-kapsalon waar je je direct thuisvoelt. De corona regels worden gehandhaafd zonder dat het ten koste gaat van de sfeer.
Je wordt hier goed geknipt, bovendien.
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Hans•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapsalon heeft een fijne uitstraling wat voornamelijk komt door de fijne mensen die er werken. Ik rij er graag een uur voor om!
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Ellen•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische kapster, gedreven en attent, onvermoeibaar en weet precies wat ik met mijn haar wil.