Een fijne salon waar ik graag kom! Er wordt altijd goed geluisterd naar mijn wensen en met me mee gedacht. De kapsters zijn vriendelijk en grondig en leveren altijd werk waar ik tevreden over ben.
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met m’n high lights. Echt een aanrader!
Styling door Monique•Vrouwen kleuren
Anna•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
10/10. Did an amazing job, I love my hair never been so happy with my highlights! Such a nice lady, seriously recommend.
Styling door Monique•Vrouwen kleuren
Emer•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Met gevoel voor wat de klant past, word je geknipt. Deskundig en met humor.
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Han•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Precies gekregen wat ik wilde, superblij mee! De sfeer is top, super aardige kapsters.