Really good haircut, Agnes understood exactly what cut I wanted and I am so happy with my hair!
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn om hier geknipt te worden! Goede sfeer en ik loop altijd tevreden naar buiten.
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Daphne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer goed geknipt, zoals altijd!
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Jackie•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kapsalon Zus en Zo is een fijne, gemoedelijke, deskundige en prima kapsalon. Het personeel is heel vriendelijk, ze herkennen je direct als je komt, wordt altijd door Agnes geknipt en ben heel tevreden, ze luisterde, geeft advies en knipt goed!