Zeer klantvriendelijk werd ik ontvangen door Magda. Zelfs op oudjaarsdag!
Ze is heel aardig, geeft deskundig advies en ervaren.
Bedankt! Ik ben blij met het resultaat.
Mooie high lights in mijn haar. Knippen was niet nodig.
Met vriendelijke groet;
Marion
Highlights - heel hoofdToon alles…
Marion•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig geknipt, kapsel blijft lang mooi, fijne sfeer
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Irmgard•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn geknipt, goed gesprek, vriendelijk.
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Joke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd netjes geknipt en Monique is een betrokken persoon.