Monique heeft weer heerlijk mijn krullen terug gekipt!
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Lisa •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer, en ze denken mee. Bovendien heel smaakvolle kerstversiering op dit moment waaronder echte kaarsen!!!
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Marli•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadat mijn vaste kapper niet meer beschikbaar was, kwam ik na lange omzwervingen terecht bij Zus en Zo. Ik was inmiddels hopeloos en dacht niet meer te slagen in het vinden van een goede kapper. Maar nadat Monique mijn haar behandeld had, was ik weer reuze blij. En dat ben ik nog steeds, na vele jaren! Samen met Agnes vormen ze een fijn en professioneel duo, en ik hoop in de toekomst nog veel plezier aan en met hun te hebben!
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Maria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel leuke, knusse kapsalon met vakkundige en zeer ervaren profefessionals die goed luisteren naar je wensen. Bovendien leuke gesprekken en een zeer aangename sfeer. Vrolijke kerstdagen en een fijne jaarwisseling gewenst 🙂