Agnes was heel bekwaam en gezellig. Ze gaf me goede info over welke haarkleur mij zou staan, en we hebben lekker gekletst.
Styling door Agnes•Vrouwen knippen
Myrthe•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Monique is een zeer ervaren kapster. Ik kom al meer dan 20 jaar bij deze kapper en altijd naar tevredenheid. Wat ik leuk vind is, naast het resultaat, de interactie over het kapsel. Samen bedenken wat goed bij mij staat. Samen kijken welke kleur(en) bij mij passen. Een totale 'treatment'!!
Styling door Monique•Highlights - heel hoofd
Lise•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, gemoedelijke kapsalon met prima kapsters! Je voelt je er altijd welkom.