Gezellige zaak waar iedereen uitstekend kan knippen.
Franka•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige salon waar je top wordt geknipt! Persoonlijk en professioneel!
den•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is de meest gezellige kapper van Leiden. Naast de gezelligheid van mijn top kapster jessie en haar collega’s, beheerst zij ook nog een vrij fijne knip techniek. “Love is in the hair” is het gevoel wat ik hier krijg. Echt een aanrader
PIM•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kapperszaak met prettige mensen. Er wordt geluisterd naar je wensen en de sfeer is er heel relaxed.