Altijd gastvrij. Knippen altijd precies zoals gewenst. Ontspannen sfeer.
Styling door Irma Zwaan
Matt•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
gewassen, geknipt en gefohnd
Styling door Irma Zwaan
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
ik wilde eigenlijk naar de kapper gaan in maart. Was hard nodig hoewel mijn haar verder nog steeds prima zat.Mijn coupe bleef ok zitten ondanks de lengte. Zo goed had ik het nooit eerder meegemaakt. Nieuwe coupe is overigens weer top. en goede tips over wat mij staat.
ronald•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn om weer naar Kapsones te zijn geweest!
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Supergoed geknipt door Jessie en een fijne, warme sfeer in de salon. Alles keurig netjes voor elkaar ivm Covid 19. Ik ga zeker terug!