ik kom al jaren bij Irma en ben erg tevreden. Zij knipt mijn haar altijd zoals ik het wil hebben. No nonsens en gewoon goed. Irma heeft ook mijn bruidskapsel gedaan. Niet makkelijk met kort haar maar ze heeft er een mooi kapsel van weten te maken waar ik veel complimenten over gehad heb.
Styling door Irma Zwaan
karin•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
NVT
Styling door Irma Zwaan
corina•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig, meedenkend en snel!
Jordi•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ellen is vakkundig en superaardig
Antoinette•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastic haircuts. Takes 10 years off your looks!!