Mooie zaak, lieve eigenaresse en een hele fijne ervaring! Ik kom zeker terug. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding ook echt top, echt een aanrader!
Styling door Nelly Brands
Zoë•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gezellig en weer super tevreden over de behandeling!
Marlies•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ga graag naar deze kapsalon.
Met mijn krullende haar was het niet altijd makkelijk om goed geknipt te worden.
Kom er al een aantal jaren.
Inmiddels door verschillende kapsters geknipt en altijd naar tevredenheid.
Ze nemen de tijd en denken met je mee. Altijd een warm welkom, gezellig en lekkere koffie! Kortom, een aanrader.