Nikita was vriendelijk en heeft goede en snelle behandeling aan mij gegeven.
Behandeling door Nikita•Vrouwen harsen - Brazilian
Sitanan•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke en schone salon plus leuke sfeer
Behandeling door Nikita•Gellak manicure
Martyna•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Nikita is heel vriendelijk. Maakt een lekkere babbel en doet der werk goed en hygiënisch. Ben heel blij met mijn gellak behandeling. Zou zeker vaker komen als mijn werk het toelaat.
Behandeling door Nikita•Gellak manicure
Nynke Nikita•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer en de oude gellak was erg nauwkeurig zonder schade aan mijn eigen nagels eraf gehaald.
Behandeling door Nikita•Gellak manicure
Leila•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb de behandeling als zeer prettig mogen ervaren. Heerlijk en ontspannen was het