Helaas iets langer moeten wachten dan was afgesproken maar dat kan natuurlijk eens gebeuren. Verder heel goed geholpen en een fijne service gehad.
Behandeling door Quan•
PedicureToon alles…
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring! Hele lieve mensen en ze hebben je ontzettend goed.
Behandeling door Kim•Nagelversteviging
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing as always! Thank you 😊
Behandeling door Quan•Kunstnagels opvullen
Styliani•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige mensen, ze weten wat ze doen en doen dit dan ook met liefde
Behandeling door Kim•
NagelverstevigingToon alles…
Lindy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
We hebben Kim helemaal niet gezien alleen bij binnenkomst en toen gingen ze met z’n tweeën weg en kwam er pas na 40
Minuten iemand terug om de nagels te lakken ( overigens hadden we geen gellak maar gewone lak)