Prima salon alleen niet goed dat je ondanks dat je op tijd bent voor je afspraak je 40
Minuten wacht zonder dagboekaantekeningen even uitlegt waarom je zo lang wacht omdat er niemand in de zaak is
Behandeling door Quan•Gellak manicure
Shirley•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon echter waren de medewerkers gehaast bezig en was er degene die mijn manicure had uitgevoerd tegelijk aan het facetimen, niet professioneel
Behandeling door Quan•
PedicureToon alles…
Caroline•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Have been late 3 times with 30 minutes. Do not work with care. Distracted will doing nails. Veils vigorously, nails always painful afterwards.