Always great quality service! Ladies are friendly, advice well and can make any idea work. Thank you for beautiful nails as always!
Behandeling door Kim•Kunstnagels opvullen
Mariola•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden met mijn BIAB nagels, service is snel en het personeel is heel vriendelijk.
Behandeling door Thao•Nagelversteviging
Gabriella•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Op aanrader van een vriendin heb ik hier mijn nagels en een pedicure laten doen. Hier heb ik dan ook absoluut geen spijt van! Wat een vriendelijk personeel en wat werken zij snel,goed en netjes. Ik kom hier zeer zeker graag weer terug!
Behandeling door Thao•Solar nagels
Stephanie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wel goed maar ik vind het wel prijzig als er een keer nagel breekt dat je per nagel extra moet betalen vooral omdat er betere hygiene mag zijn en het duurt heel lang vaak er worden vaak fouten gemaakt door andere werknemers van kim. Kim zelf top.