altijd goed en gezellig bij Chantal. luister goed al5ijd een praatje
Styling door Chantal•Jongens knippen
Mara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Is weer top geknipt, helemaal volgens de wensen.
Styling door Chantal•Mannen knippen
Ellen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt fijn om weer vakkundig geknipt te worden.
En ook nog in een gezellig kapsalon met leuke dames.
Echt een uitje, om vervolgens met een goede coupe de deur uit te gaan.
Graag weer tot een volgende knipbeurt.
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Lies•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
heel gezellig,zij heeft mijn grijze haren weggeknipt en de blonde bijgeknipt zodat ik een stuk jonger naar buiten kwam
Styling door puck•Mannen knippen
Kees•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd gewoon gezellig en perfect weer geknipt.