Zoals gewoonlijk, in mijn geval is dat al 15 jaar, zit m’n haar weer top. Deborah is niet alleen de beste kapper maar ook de leukste. Daarom kom ik dus al vanaf het begin bij haar.
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Nathalie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Puck heeft mijn haar prima geknipt. Met zorg en aandacht gedaan. Ze houdt rekening met mijn wensen. Heel fijn. Ik kijk alweer uit de volgende knipbeurt.
Topper!
Styling door puck•Vrouwen knippen
Francisca•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede aandacht bij het knippen, en ook nog een gezellig praatje erbij.
Niets is mee in deze salon.