Happy with my new colour. Nice & professional team.
Kleuren - volledig
Joanna•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, ze weten wat ze doen en het is er altijd gezellig!
Jongens knippen
Hannemieke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met Chantal en Riley.
Kleuren - uitgroei
Joke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Knippen en verven van mijn haar wordt altijd goed en netjes gedaan. De kleur is altijd dezelfde maar elke keer goed uitgevoerd. Personeel is erg vriendelijk.
Kleuren - volledig
Anton•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Na mijn haar verziekt te hebben gehad bij een andere salon, heeft Chantal mijn haar weer een nieuw leven ingeblazen. Bedankt