Het was weer top, geknipt en de kleur weer lekker opgefrist.
Vrouwen knippenToon alles…
Edith•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig sublieme ervaring dit heb je nergens anders dit zijn kappers van wereldklasse
Mannen knippen
Hugo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd de kapsalon heel tevreden verlaten.
Ik werd altijd door Monica geholpen maar na haar vertrek word ik geholpen door Deborah en daar ben ik ook erg tevreden mee.
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Hetty•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste kapsalon!
Styling door Deborah•Kleuren - volledig
Claudia en Britt van Seters•meer dan 2 jaar geleden