Ben al lang klant bij knappe koppies en altijd super tevreden. Het personeel is heel attent, vriendelijk en professioneel.
Ben super blij met Chantal, ze luistert altijd goed naar mijn wensen en ben altijd blij met haar ❤
Styling door Chantal•Kleuren - uitgroei
laura•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd blij met deze salon. Voor een betaalbare prijs weer een mooie nieuwe coupe :))
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Kaylin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Omdat het najaar kouder weer heeft besloten om mijn haar bovenop niet kort te laten knippen. Ook het bijkleuren een klein tintje donkerder als ik normaal heb, ook op advies. Verder tevreden over de behandeling.
Kleuren - volledig
Anton•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
In alle opzichten een geweldige kapsalon met leuk personeel!