Blij dat ze met je mee denken en niet alleen aan geld denken bij mij was contouren knippen voldoende dus hoefde ik ook niet de volle behandeling te betalen ,dat is meedenken en zorgzaam zijn voor je klant.Dankjewel
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Krijna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gezellig in de salon en met een "knap koppie" de deur weer uit!