Het is een fijne salon met vriendelijke, hardwerkende dames!
De tijd wordt genomen en je gaat met een goed gevoel weer de deur uit! (En een mooi kapsel)
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Esther•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Na een zoektocht naar een mooie kleur, deze samen met Chantal gevonden. Ze weet wat ze doet, ook met haar wat krult als het droog is. Ze knipt uit zichzelf mijn pony als deze droog is, anders is het te kort! Blij mee!