De behandeling was heel fijn. Ben weer terug bij mijn eigen model op advies van Deborah. Fijn in model geföhnd.
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Marion•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zo blij met mijn haar! Prachtige highlights bij Chantal 😍
Styling door Chantal•Vrouwen kleuren
Michelle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd blij wanneer ik daar kom!
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Paulina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was altijd bijzonder gezellig met Monica. Ik vind het heel jammer dat ze zich genoodzaakt ziet een andere richting in te gaan. Wel heb ik er begrip voor en wens haar het allerbeste toe.
Mannen knippen
Bert•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ging weer blij naar huis met een goed geknipt model jopie