Ben altijd tevreden geweest. Helaas deze keer vind ik het niet goed geknipt.
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Annelies•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik de oen had nietgoed opgelet, was een uur te vroeg voor mn afspraak. Gelukkig was er wat ruimte, en mocht ik toch gelijk gaan zitten. Bedankt voor de super service!
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Nathalie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne sfeer,betrokken personeel,goede ideeen over kleuren e.d
Kleuren - volledig
Leonie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top
Mannen knippen
Dylan•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn eerste ervaring met de salon ...heel positief kom zeker terug !!
Netjes op tijd geholpen en denkt met je mee .....eerlijk advies en vriendelijk