je kunt bijna altijd snel terecht
goede prijs/kwaliteitverhouding
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deborah adviseerde om te wisselen van kapsel. Af en toe moet je gewoon iets anders. Zeker geen spijt van en direct al m’n foto’s gewisseld op social media. Blij met m’n nieuwe haren. Dank
Styling door Deborah•Mannen knippen
Daan•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd een feestje bij de dames, resultaat is altijd formidabel
Styling door Chantal•Mannen knippen
Kevin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom er al jaren. Erg vriendelijk en professionele dames werken in de salon!
Ik kom er graag!