Altijd wanneer ik er ben is er een gezellige opgeruimde sfeer.
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer heerlijk geknipt, kan dr weer ff tegenaan
Bedankt
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Nathalie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Helemaal goed, luisteren goed en kijken me aan!
Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een heftig weekend stonden mijn haren alle kanten op. Mijn wilde haren staken overal uit mn hoofd en het was niet om aan te zien. Na een bezoek bij Debora was alles weer helemaal onder controle. Mn kapsel weer volledig in de plooi. Zij kan van een lelijk ventje weer een zelfverzekerde man maken. Ben heel blij met deze dame. Dankjewel