Zoals top met nét dat beetje extra
Dochter blij ik blij 🙃
Vrouwen knippen
Jules•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
altijd gezellig en heeft interesse in je, denkt met je mee, vakkundig
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig geholpen ben super blij ermee!
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Amanda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne kapsalon met vriendelijk personeel.
Monica is top met het kleuren! Een absolute aanrader!
Kleuren - uitgroei
Marzani•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben samen met m’n dochter gezellig naar de salon geweest.
Samen zijn we fijn geholpen, en goed geknipt.
Guusje mocht op de tablet een filmpje kijken.
Tevreden en met een fris kapsel gingen we weer naar huis.