Weer heel tevreden, er wordt goed naar je geluisterd wat je wensen zijn.
Styling door Deborah•
Kleuren - volledigToon alles…
Angelique•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijn behandeld!
Styling door Deborah•Vrouwen kleuren
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig zitten praten
Mannen knippen
Theo•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer hier en ik was nerveus. Deborah stelde veel vragen, bekeek foto's en zorgde ervoor dat we elkaar begrepen. Het resultaat was precies waar ik om vroeg.