Heel fijn altijd geholpen. Gastvrij aardig .haar altijd goed en je kunt helemaal jezelf zijn.
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
renske•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Salon is keurig onderhouden en de hygiëne is top. Iris vind ik een leuke spontane en vakkundige jonge dame.
Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Haar geassengeknipt endegofohnt. Prima koppieweer
Vrouwen knippen
Anneke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was oke
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed en deskundig geadviseerd, luisterde naar mijn wensen, ze vertelde de stappen die ze ging doen. Ik werd goed geadviseerd over de producten die ze gebruikte tijdens de behandeling, zodat ik die ook gelijk aangeschaft heb.